štvrtok 3. júla 2014

Vyfarbovanie akvarelovým štetcom


  Dnes keď som sa púšťala do výroby dvoch pohľadníc, vedela som len toľko, že budú všeobecné buď k meninám alebo narodeninám a aspoň trochu farebnejšie. Chcelo to nejaký pekný oslavný motív, takže som prebehla trošku obrázky s razítkami. Ja tie obrázkové nevlastním, je to zbytočne drahé a človek to nevyužije natoľko, aby sa to oplatilo kupovať. Plus, na nete si človek jednoducho môže nájsť obrázky a vytlačiť/obkresliť aj sám.

  Zvyčajne využívam paper piecing, ktorého postup nájdete v našich návodoch, tentoraz som ale chcela vyskúšať nový štetec. Je to vodný akvarelový štetec pre scrapbook (klik), do ktorého si naberiete vodu a môžete farbiť. Chýbajú mi doma akvarelové pastelky, takže nasledujúci postup zachytáva druhý variant, farbenie pomocou podušiek na razítka. (ak by ste si ale zaobstarali štetec a mali pastelky, vyfarbujte len kraje razítka a následne štetcom ťahajte ku stredu, získate tak plastický efekt)

 
  Obkreslila som razítko, nie veľmi farebne rozmanité, ale sloník mi jednoducho prišle zlatý :) Do štetca sa naberie čistá voda, vytiahnu sa razítkové podušky. Trošku zvlčíte koniec štetca, prejdete po poduške a môžete začať vyfarbovať.
 
  S podkladovou tmavšou farbou medvedíka som sa moc nehrala, mala na ňu prísť ešte svetlejšia hnedá.
 
  Na vyfarbovanie sloníka som použila i pastelku, šedú i čiernu podušku v snahe trošku to vytieňovať. Netrvalo to dlho a sloník bol na svete už viac ako len čiernobiely.
 
  Sloník zatiaľ síce nemá svoje pohľadnicové či projektové miesto, zvyšní dvaja vyfarbovaní kamaráti ale áno.

 
  Ak by si chcel niekto pozrieť originál video k využívaniu štetca, prikladám i video :)
 
 
Ďakujeme za návštevu a prajeme veľa tvorivých nápadov :)
Yka
 
 
 
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára